Vadybos meistriškumo akademija XIV

XIV grupė | 2026 m. vasaris – gegužė | 4 susitikimai po 2 dienas | GYVAI Vilniuje

Iki šiol:

13 grupių

170+ dalyvių

iš 37+ įmonių

Sesijų grafikas

1 SESIJA

– Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems.
– Vadovo prioritetai ir laiko planavimo įgūdžiai.

2026 m. vasario 26 – 27 d. (ketvirtadienis ir penktadienis)
9.00 – 16.30 val. abi dienas

2 SESIJA

Asmenybės, vadovavimo stiliaus ir bendrųjų gebėjimų tyrimas (atliekamas iki sesijos).
Kaip formuoti stiprias komandas ir įgalinti žmones aukščiausiam meistriškumui atsižvelgiant į jų asmenines stiprybes ir savo vadovavimo stilių.

2026 m. kovo 26 – 27 d. (ketvirtadienis ir penktadienis)
9.00 – 16.30 val. abi dienas

3 SESIJA

Situacinių pokalbių vedimo praktika (delegavimo, grįžtamojo ryšio, veiklos vertinimo, susirinkimų).

2026 m. balandžio 23 – 24 d. (ketvirtadienis ir penktadienis)
9.00 – 16.30 val. abi dienas

4 SESIJA

Kokybiškas komandos procesų, struktūros, funkcijų ir veiklos organizavimas.
Žmonių į savo komandą pasirinkimas, įvedimas ir ugdymas.
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį.

2026 m. gegužės 21 – 22 d. (ketvirtadienis ir penktadienis)
9.00 – 16.30 val. abi dienas

Sesijų temos plačiau

1 sesija2 sesija3 sesija4 sesija

Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems

Sesija skirta dalyviams geriau suvokti savo, kaip vadovo(-ės), vaidmenį organizacijoje, tikslų siekimo metodus ir įtaką komandos rezultatams. Kalbame apie gilesnį savęs pažinimą, autentiškumą, atsakomybę, vertybes, etiką, kertines vadybos kompetencijas ir kokybišką komunikaciją su komanda.

Tai patyriminė sesija, leidžianti dalyviams geriau suvokti save kaip vadovą(-ę) kitų asmeninių vaidmenų kontekste, atrasti labiau įgalinantį santykį su savimi, komanda, kolegomis ir organizacija. Toks suvokimas ir adekvatūs lūkesčiai sau bei kitiems leidžia patirti mažiau streso ir priimti kokybiškesnius sprendimus vadybos situacijose.

Temos ir klausimai
  • Vadovo paskirtis ir svarbiausios funkcijos organizacijos kontekste (lyginant su specialisto).

  • Vadovo tikslų siekimo metodai (lyginant su specialisto.)

  • Svarbiausios vadybos kompetencijos ir kaip jas kokybiškai vystyti?

  • Esminiai darbuotojų lūkesčiai vadovui.

  • Vadovo vaidmuo ir praktikos formuojant komandos kultūrą ir etikos bei moralės principus.

  • Autentiškumas vadyboje – kas konkrečiai tai yra, kaip formuojamas, kodėl svarbus ir kuo pasireiškia?

Vadovo laiko planavimas ir prioritetų nustatymas sau bei komandai

Sesija skirta vadovų laiko planavimo, prioritetų nusistatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžiams stiprinti. Planuodamas vadovas nuolat priima sprendimus – atlikti užduotį pačiam ar deleguoti, kam konkrečiai deleguoti; atlikti iškart, ar galima atidėti ir pan. Nuo vadovo gebėjimo priimti šiuos sprendimus priklauso ne tik paties vadovo, bet ir jo komandos darbo kokybė ir efektyvumas.

Sesijos metu vadovai atliks praktinę laiko planavimo, prioritetų nustatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžių vertinimo užduotį, kurios rezultatus aptarsime grupėje – tad dalyviai turės progą įvertinti savo įgūdžių lygį, taip pat stipriąsias ir tobulintinas sritis.

Temos ir klausimai
  • Kaip objektyviai nuspręsti, kurias užduotis svarbiausia atlikti dabar?

  • Kaip tinkamai nuspręsti, kurias užduotis turėčiau atlikti pats(-i), o kurias deleguoti?

  • Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal svarbą?

  • Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal skubą?

  • Prioritetų nustatymas komandai.

  • Į kokius dar kriterijus verta atsižvelgti (be svarbos ir skubos) nustatant prioritetus?

Kaip formuoti stiprias komandas ir įgalinti žmones aukščiausiam meistriškumui atsižvelgiant į jų asmenines stiprybes ir savo vadovavimo stilių

Kuo vadovas(-ė) profesionalesnis(-ė), tuo daugiau skirtingų žmonių jis(-i) geba įgalinti kokybiškai kartu su kitais dirbti vardan organizacijos tikslų. Sesija skirta perprasti stabiliausias mūsų psichologines charakteristiskas – asmenybės bruožus bei kognityvinius gebėjimus – ir jų nulemtus elgesio modelius profesiniame kontekste.

Analizuosime tiek individualų vadovo – darbuotojo ir darbuotojo – pozicijos santykį, tiek komandų dinamiką, įsitraukimą ir motyvaciją.

Išmoksite pasirinkti tinkamiausius žmones atsižvelgdami į pozicijos užduotis, į savo kaip vadovo(-ės) asmenines charakteristikas ir vadovavimo stilių, į organizacijos kultūrą bei komandos specifiką. Taip pat gebėsite įgalinti skirtingus žmones siekti bendrų tikslų, kokybiškiau vadovausite, efektyviau išnaudosite savo potencialą ir padėsite tai padaryti kitiems.

Atliksite asmenybės, bendrųjų gebėjimų ir vadovavimo stiliaus tyrimą, gausite detalias ataskaitas, tad tai bus ir gilaus savęs pažinimo sesija – geriau suvoksite savo kaip vadovo(-ės) stiprybes bei sritis, kurioms verta skirti daugiau dėmesio.

Temos ir klausimai
  • 12 asmenybės bruožų analizė – stiprybės, rizikos, motyvuojantys veiksniai, tinkamos / netinkamos užduotys bei pozicijos, potencialios ugdymo kryptys ir efektyvi vadyba.

  • Bendrieji (kognityviniai) gebėjimai – į ką svarbiausia atkreipti dėmesį įvairių pozicijų kontekste?

  • Kaip vadovui pasirinkti žmones į savo komandą atsižvelgiant į savo asmenines charakteristikas (asmenybės bruožus ir vadovavimo stilių)?

  • 3 vadovavimo komandai stiliai – kertiniai elgesio modeliai, privalumai ir rizikos.

  • 3 vadybos strategijos – pagrindiniai prioritetai, privalumai ir rizikos.

  • Tinkamo darbuotojo profilio sudarymas atsižvelgiant į pozicijos atsakomybes ir užduotis.

Situacinių pokalbių vedimo praktika

Kokybiška komunikacija ir stiprūs pokalbių vedimo įgūdžiai – ko gero, svarbiausia vadovo kompetencija, leidžianti daryti įtaką kitų žmonių elgesiui ir savijautai organizacijoje.

Kokybiški delegavimo pokalbiai leidžia užtikrinti efektyvesnį komandų veikimą, greičiau pasiekti norimą deleguojamų užduočių atlikimo kokybę, sumažinti pakartotinių užduoties aptarimų skaičių dėl iškilusių nesusipratimų ar papildomų klausimų, labiau įgalinti darbuotojus priimti reikalingus sprendimus ir prisiimti atsakomybę, užtikrinti adekvačius resursus ir terminus deleguojamoms užduotims atlikti.

Kokybiškas grįžtamasis ryšys padeda kurti norimomis vertybėmis grįstą organizacijos kultūrą, užtikrinti didesnį įsitraukimą ir darbuotojų psichologinio saugumo jausmą, skatina atvirą komunikaciją, dalinimąsi idėjomis bei iniciatyvą.

Susirinkimai, veiklos aptarimo ir kiti situaciniai pokalbiai tiek individualiai, tiek su komanda yra neatsiejama kokybiškos vadybos dalis, todėl 2 dienas skirsime būtent šių pokalbių vedimo praktikai. Sesija skirta delegavimo, grįžtamojo ryšio, veiklos vertinimo / aptarimo, susirinkimų ir kitų situacinių pokalbių vedimo įgūdžių stiprinimui.

Klausimai ir temos
  • Kokybiško delegavimo pokalbio struktūra ir praktika.

  • 3 grįžtamojo ryšio (formalaus ir neformalaus) pokalbių algoritmai ir praktika.

  • Situacinių individualių pokalbių vedimo praktika.

  • Situacinių susirinkimų vedimo praktika.

Kokybiškas komandos procesų, struktūros, funkcijų ir veiklos organizavimas
Žmonių į savo komandą pasirinkimas, įvedimas ir ugdymas

Vienas iš kokybiškos vadybos bruožų – tikslų įgyvendinimas optimaliais resursais. Prisiimdami neadekvačius tikslus vadovai rizikuoja „sudeginti” savo komandas, o resursų švaistymas organizacijoms kainuoja pelną. Ši funkcija apima tiek optimalią komandos struktūrą ir kokybišką funkcijų paskirstymą, tiek tinkamų žmonių pasirinkimą ir jų įgalinimą. Vadovui ypač svarbu užtikrinti, kad komanda demonstruotų tinkamą kompetencijų lygį, būtiną organizacijos ar komandos tikslams pasiekti. Tai apima vadovo(-ės) gebėjimą tinkamai nustatyti kompetencijų standartus, įvertinti darbuotojų potencialą bei realų įgūdžių lygį, pasirinkti į komandą tinkamus žmones, teisingai parinkti ugdymo kryptis bei metodus. Būtent šiems gebėjimams sustiprinti ir skirta sesija.

Temos ir klausimai
  • Nuo vizijos ir tikslų iki kasdienių praktikų pažingsniui: procesai, rodikliai, komandos struktūra ir pozicijų profiliai.

  • Į kurias charakteristikas svarbiausia atsižvelgti renkantis žmones į savo komandą?

  • Naujo darbuotojo įvedimo procesas pažingsniui.

  • Kaip objektyviai nuspręsti, kuriuos žmones kuriomis kryptimis verta ugdyti?

  • Kaip nuspręsti, kurie ugdymo metodai yra tinkamiausi įvairiose situacijose?

  • Kaip išmatuoti ugdymo(si) efektyvumą ir progresą?

  • Kokia vadovo arba išorinė pagalba mokymosi efektyvumą gali padidinti net 4 kartus?

  • 4 kokybiškam ugdymo(si) procesui būtinos sąlygos.

Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį

Sesija skirta vadovams(-ėms) geriau suvokti tiek vidinius žmonių elgesio motyvus, tiek išorinių veiksnių (tiesioginio vadovo, organizacijos ir kt.) įtaką motyvacijai bei įsitraukimui. Geriau suvokdami motyvacijos strukūrą bei iš tikrųjų mūsų elgesį lemiančius veiksnius, dalyviai gebės kurti ir palaikyti tokią darbo aplinką, kurioje žmonės demonstruoja daugiau entuziazmo, įsitraukia į komandos veiklą, ir skiria daugiau energijos asmeniniams ir organizacijos tikslams pasiekti.

Temos ir klausimai
  • Kaip iš tikrųjų mūsų motyvaciją ir elgesį veikia atlygio sistema?

  • Kiek bei kaip motyvacijos lygį gali įtakoti vadovas ir organizacija, o kiek priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai?

  • Kokius dominuojančius mūsų motyvacijos veiksnius lemia mūsų asmenybė?

  • Kokie yra pagrindiniai vadovo įrankiai ir veiksmai, leidžiantys sustiprinti darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją?

  • Kaip A. Maslow, F. Herzberg, V. Vroom, ir kitų motyvacijos teorijų įžvalgas efektyviai pritaikyti kasdienėje vadybos praktikoje?

Seminarą veda

Tomas Jocius

Seminaro autorius ir lektorius

Tomas paskutinius 11+ metų specializuojasi vadovų ugdymo, personalo vadybos ir kompetencijų vadybos srityse. Taip pat Baltijos šalyse atstovauja vieną iš pirmųjų personalo konsultacinių kompanijų Europoje HILL International GmbH, dar 1975 m. įkurtą Vienoje ir šiuo metu sėkmingai veikiančią visame pasaulyje. HILL International jau beveik 50 metų dirba paieškos ir atrankos, kompetencijų vertinimo, personalo vadybos ir organizacijų vystymo srityse. Tomas yra sertifikuotas HILL Management vadybos konsultantas ir turi daugiau, nei 6000 valandų ugdymo sesijų ir mokymų vedimo patirties.

Ką sako dalyviai

Kas yra vadovas? Kiekvienas galime įsivaizduoti , koks turi būti vadovas, kaip jis turi elgtis, kokias savybes atitikti, tačiau tai tik įsivaizdavimas, kol pats asmeniškai neatsiduri vadovo kailyje. Kadangi metų pradžioje startavau vadovo pareigose, turėjau tūkstantį klausimų, kaip tinkamai įsilieti į kolektyvą, užsitarnauti pasitikėjimą, tapti autoritetu, maksimaliai patenkinti įmonės lūkesčius ir tuo pačiu atsižvelgti į darbuotojus , kad jie jaustųsi komfortiškai darbe. Tik pradėjus dirbti susidūriau su daugybe iššūkių. Dalyvavimas ” Vadybos meistriškumo akademijos” mokymuose padėjo ne tik susidėlioti mintis, darbus, prioritetus, bet ir praplėtė žinių bagažą apskritai, kas yra „geras vadovas”. Kaip pritaikyti tam tikras asmenines savybes vadovo darbe ir koks išvis bendrai vadovo vaidmuo organizacijoje. Turint daug atsakomybių, kaip tikslingai išnaudoti laiką, kaip teisingai deleguoti užduotis kitiems, kaip savo komandos rankomis pasiekti reikiamų rezultatų. Koks svarbus yra bendravimas su komanada bei grįžtamasis ryšys, kuris turi labai daug įtakos vystant tolimesnius santykius su darbuotojais. Iš mokymų gavau ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių situacijų, kurias sprendėme kartu. Kaip ugdyti komandą, kaip ją motyvuoti, kaip išlaikyti gerą atmosferą. Vadovavimas yra procesas, pilnas kasdieninių iššūkių, ir mokymai buvo labai gera priemonė atpažinti tam tikras situacijas, jas įsivertinti ir priimti tam tikrus reikiamus sprendimus. Labai daug gyvenime duoda pasitikėjimas savimi, o jis atsiranda tik didinant žinių bagažą ir formuojant naujus įgūdžius. Man ši mokymo programa buvo labai geras starto pagalbininkas.

Vilma, efektyvumo ir kontrolės vadovė

UAB GG transportas

Kainodara

  • 4 mokymų sesijos po 2 dienas, viso 64 ak. val.

  • Vadybos kompetencijų tyrimas HILL Kompetencijų Analize ir ataskaita raštu (žr. antrosios sesijos pristatymą.)

  • 1 individuali ugdymo / koučingo sesija programos laikotarpiu (dalyviui pageidavus).

  • Kiekvienos sesijos medžiaga (skaidrės ir papildomas turinys).

  • Rekomenduojamos literatūros, straipsnių ir papildomo turinio sąrašas.

  • Kava, užkandžiai ir pietūs visas mokymų dienas.

  • Programos baigimo pažymėjimas.

Investicija: 2390 Eur + PVM vienam dalyviui.
Vieta rezervuojama apmokėjus 20% mokymų sumos, likusi suma sumokama iki 2026 m. vasario 17 d.
Planuojate iš anksto? Iki 2025 m. gruodžio 19 d. taikome ankstyvos registracijos kainą. Atsiųskite mums užklausą užpildę registracijos anketą žemiau, nurodykite potencialų dalyvių skaičių ir gaukite pasiūlymą.

Iki mokymų pradžios liko

Dienos
Valandos
Minutės
Sekundės

Atsiųskite rezervacijos užklausą dabar

Norėdami rezervuoti vietą seminare, užpildykite šią formą. Jūsų kontaktus naudosime tik informacijai apie renginį, į kurį registruojatės, suteikti ir neatskleisime jokioms trečiosioms šalims.

Gavę jūsų duomenis, atsiųsime jums sąskaitą faktūrą išankstiniam apmokėjimui.

Vieta mokymuose rezervuojama apmokėjus 20% mokymų sumos. Likusi suma apmokama iki 2026 m. vasario 17 d.

Atsiųsdami rezervacijos užklausą niekuo neįsipareigojate.

Nurodykite rekvizitus PVM sąskaitai faktūrai. Jei registruojate 2 ar daugiau dalyvių, nurodykite visų vardus, pavardes ir kontaktinius duomenis.
Privatumo politika
Registracijos sąlygos