Vadybos meistriškumo akademija

XIII grupė | 2025 m. kovas – gegužė | 7 susitikimai po 4 val. | INTERNETU

Iki šiol:

12 grupių

160+ dalyvių

iš 35+ įmonių

Sesijų grafikas

1 sesija
Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems

2025.03.06 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

2 sesija
Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje

2025.03.13 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

3 sesija
Delegavimo pokalbių vedimo praktika

2025.03.20 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

4 sesija
Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika

2025.04.03 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

5 sesija
Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efektyvus ugdymas

2025.04.10 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

6 sesija
Situacinių pokalbių ir susirinkimų vedimo praktika

2025.04.17 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

7 sesija
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį.

2025.05.08 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.

Sesijų temos plačiau

1 sesija2 sesija3 sesija4 sesija5 sesija6 sesija7 sesija

Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems

Sesija skirta dalyviams geriau suvokti savo, kaip vadovo(-ės), vaidmenį organizacijoje, tikslų siekimo metodus ir įtaką komandos rezultatams. Kalbame apie gilesnį savęs pažinimą, autentiškumą, atsakomybę, vertybes, etiką, kertines vadybos kompetencijas ir kokybišką komunikaciją su komanda.

Tai patyriminė sesija, leidžianti dalyviams geriau suvokti save kaip vadovą(-ę) kitų asmeninių vaidmenų kontekste, atrasti labiau įgalinantį santykį su savimi, komanda, kolegomis ir organizacija. Toks suvokimas ir adekvatūs lūkesčiai sau bei kitiems leidžia patirti mažiau streso ir priimti kokybiškesnius sprendimus vadybinės situacijose.

Temos ir klausimai
  • Ką reiškia būti vadovu(-e): už ką esu atsakingas(-a), ir už ką – ne? Ką darau kaip vadovas(-ė) ir ko – ne?

  • Iš ko suprantu, kad esu geras(-a) / prastas(-a) vadovas(-ė)?

  • Ką man reiškia „tapti geresniu vadovu(-e)”?

  • Kokių 3 dalykų darbuotojai labiausiai tikisi iš vadovo?

  • Kokiems principams savo darbe niekada nenusižengčiau ir netoleruočiau kitų nusižengimo?

  • Kokie mano, kaip vadovo, lūkesčiai sau?

Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje

Sesija skirta vadovų laiko planavimo, prioritetų nusistatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžiams stiprinti. Planuodamas vadovas nuolat priima sprendimus – atlikti užduotį pačiam ar deleguoti, kam konkrečiai deleguoti; atlikti iškart, ar galima atidėti ir pan. Nuo vadovo gebėjimo priimti šiuos sprendimus priklauso ne tik paties vadovo, bet ir jo komandos darbo kokybė ir efektyvumas.

Sesijos metu vadovai atliks praktinę laiko planavimo, prioritetų nustatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžių vertinimo užduotį, kurios rezultatus aptarsime grupėje – tad dalyviai turės progą įvertinti savo įgūdžių lygį, taip pat stipriąsias ir tobulintinas sritis.

Temos ir klausimai
  • Kaip objektyviai nuspręsti, kurias užduotis svarbiausia atlikti dabar?

  • Kaip tinkamai nuspręsti, kurias užduotis turėčiau atlikti pats(-i), o kurias deleguoti?

  • Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal svarbą?

  • Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal skubą?

  • Prioritetų nustatymas komandai.

  • Į kokius dar kriterijus verta atsižvelgti (be svarbos ir skubos) nustatant prioritetus?

Delegavimo pokalbių vedimo praktika.

Stiprūs delegavimo įgūdžiai leidžia vadovams(-ėms) ir komandoms veikti efektyviau: užtikrinti norimą deleguojamų užduočių atlikimo kokybę, sumažinti pakartotinių užduoties aptarimų skaičių dėl iškilusių nesusipratimų ar papildomų klausimų, labiau įgalinti darbuotojus priimti reikalingus sprendimus ir prisiimti atsakomybę, užtikrinti adekvačius resursus ir terminus deleguojamoms užduotims atlikti.

Sesija skirta delegavimo pokalbių vedimo įgūdžiams stiprinti – remdamiesi kokybiško delegavimo pokalbio gairėmis ir struktūra dalyviai veda ir aptaria delegavimo pokalbius.

Klausimai ir temos
  • Kokybiško delegavimo pokalbio struktūra.

  • Kaip įsitikinti, kad buvote tinkamai suprastas(-a)?

Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika

Grįžtamasis ryšys – neatsiejama ir ypač svarbi vadovo darbo dalis. Nekokybiškas grįžtamas ryšys arba jo trūkumas gali nulemti ne tik sumažėjusį komandos įsitraukimą bei motyvaciją, bet ir prastėjančią užduočių atlikimo kokybę ar net toksišką kultūrą, kurioje tampa sudėtinga tiek išlaikyti geriausius specialistus, tiek prisikviesti naujų.

Ir atvirkščiai – kokybiškas grįžtamasis ryšys padeda kurti norimomis vertybėmis grįstą organizacijos kultūrą, užtikrinti didesnį įsitraukimą ir darbuotojų psichologinio saugumo jausmą, skatina atvirą komunikaciją, dalinimąsi idėjomis bei iniciatyvą.

Temos ir klausimai
  • Grįžtamojo ryšio paskirtis.

  • Dalinimosi grįžtamluoju ryšiu neformaliai algoritmas ir praktika.

  • Formalaus grįžtamojo ryšio pokalbio struktūra ir algoritmas.

  • Dalinimosi grįžtamuoju ryšiu komandoje algoritmas.

  • Kaip pasiekti, kad grįžtamasis ryšys būtų priimamas konstruktyviai?

Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efetkyvus ugdymas

Viena iš kertinių vadovo(-ės) funkcijų – užtikrinti, kad komanda demonstruotų tinkamą kompetencijų lygį, būtiną organizacijos ar komandos tikslams pasiekti. Tai apima vadovo(-ės) gebėjimą tinkamai nustatyti kompetencijų standartus, įvertinti darbuotojų potencialą bei realų įgūdžių lygį, pasirinkti į komandą tinkamus žmones, teisingai parinkti ugdymo kryptis bei metodus. Tik taip vadovas(-ė) gali užtikrinti, kad investicijos į ugdymą atneštų maksimalią grąžą. Būtent šiems gebėjimams sustiprinti ir skirta sesija.

Temos ir klausimai
  • Į kurias charakteristikas svarbiausia atsižvelgti renkantis žmones į savo komandą?

  • Kaip objektyviai nuspręsti, kuriuos žmones kuriomis kryptimis verta ugdyti?

  • Kaip nuspręsti, kurie ugdymo metodai yra tinkamiausi įvairiose situacijose?

  • Kaip išmatuoti ugdymo(si) efektyvumą ir progresą?

  • Kokia vadovo arba išorinė pagalba mokymosi efektyvumą gali padidinti net 4 kartus?

  • 4 kokybiškam ugdymo(si) procesui būtinos sąlygos.

Situacinių pokalbių ir susirinkimų vedimo praktika

Sesija skirta pokalbių su darbuotojais praktikai (individualiai arba komandoje). Situacijos apima veiklos aptarimo, planavimo, kritinių situacijų sprendimo, delegavimo, grįžtamojo ryšio, prioritetų nustatymo ir kitas temas.

Situacijų temos
  • Suprastėję veiklos rezultatai.

  • Išeinantys darbuotojai.

  • Pasikeitę pardavimo tikslai ir strategija.

  • Nesilaikoma užduočių atlikimo terminų.

  • Darbuotojų nepasitenkinimas dėl organizacijos veiksnių.

  • Sutrumpėję užduočių atlikimo terminai ir padidėjęs krūvis.

  • Kitos temos.

Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį

Sesija skirta vadovams(-ėms) geriau suvokti tiek vidinius žmonių elgesio motyvus, tiek išorinių veiksnių (tiesioginio vadovo, organizacijos ir kt.) įtaką motyvacijai bei įsitraukimui. Geriau suvokdami motyvacijos strukūrą bei iš tikrųjų mūsų elgesį lemiančius veiksnius, dalyviai gebės kurti ir palaikyti tokią darbo aplinką, kurioje žmonės demonstruoja daugiau entuziazmo, įsitraukia į komandos veiklą, ir skiria daugiau energijos asmeniniams ir organizacijos tikslams pasiekti.

Temos ir klausimai
  • Kaip iš tikrųjų mūsų motyvaciją ir elgesį veikia atlygio sistema?

  • Kiek bei kaip motyvacijos lygį gali įtakoti vadovas ir organizacija, o kiek priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai?

  • Kokius dominuojančius mūsų motyvacijos veiksnius lemia mūsų asmenybė?

  • Kokie yra pagrindiniai vadovo įrankiai ir veiksmai, leidžiantys sustiprinti darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją?

  • Kaip A. Maslow, F. Herzberg, V. Vroom, ir kitų motyvacijos teorijų įžvalgas efektyviai pritaikyti kasdienėje vadybos praktikoje?

Seminarą veda

Tomas Jocius

Seminaro autorius ir lektorius

Tomas paskutinius 11+ metų specializuojasi vadovų ugdymo, personalo vadybos ir kompetencijų vadybos srityse. Taip pat Baltijos šalyse atstovauja vieną iš pirmųjų personalo konsultacinių kompanijų Europoje HILL International GmbH, dar 1975 m. įkurtą Vienoje ir šiuo metu sėkmingai veikiančią visame pasaulyje. HILL International jau beveik 50 metų dirba paieškos ir atrankos, kompetencijų vertinimo, personalo vadybos ir organizacijų vystymo srityse. Tomas yra sertifikuotas HILL Management vadybos konsultantas ir turi daugiau, nei 6000 valandų ugdymo sesijų ir mokymų vedimo patirties.

Ką sako dalyviai

Kas yra vadovas? Kiekvienas galime įsivaizduoti , koks turi būti vadovas, kaip jis turi elgtis, kokias savybes atitikti, tačiau tai tik įsivaizdavimas, kol pats asmeniškai neatsiduri vadovo kailyje. Kadangi metų pradžioje startavau vadovo pareigose, turėjau tūkstantį klausimų, kaip tinkamai įsilieti į kolektyvą, užsitarnauti pasitikėjimą, tapti autoritetu, maksimaliai patenkinti įmonės lūkesčius ir tuo pačiu atsižvelgti į darbuotojus , kad jie jaustųsi komfortiškai darbe. Tik pradėjus dirbti susidūriau su daugybe iššūkių. Dalyvavimas ” Vadybos meistriškumo akademijos” mokymuose padėjo ne tik susidėlioti mintis, darbus, prioritetus, bet ir praplėtė žinių bagažą apskritai, kas yra „geras vadovas”. Kaip pritaikyti tam tikras asmenines savybes vadovo darbe ir koks išvis bendrai vadovo vaidmuo organizacijoje. Turint daug atsakomybių, kaip tikslingai išnaudoti laiką, kaip teisingai deleguoti užduotis kitiems, kaip savo komandos rankomis pasiekti reikiamų rezultatų. Koks svarbus yra bendravimas su komanada bei grįžtamasis ryšys, kuris turi labai daug įtakos vystant tolimesnius santykius su darbuotojais. Iš mokymų gavau ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių situacijų, kurias sprendėme kartu. Kaip ugdyti komandą, kaip ją motyvuoti, kaip išlaikyti gerą atmosferą. Vadovavimas yra procesas, pilnas kasdieninių iššūkių, ir mokymai buvo labai gera priemonė atpažinti tam tikras situacijas, jas įsivertinti ir priimti tam tikrus reikiamus sprendimus. Labai daug gyvenime duoda pasitikėjimas savimi, o jis atsiranda tik didinant žinių bagažą ir formuojant naujus įgūdžius. Man ši mokymo programa buvo labai geras starto pagalbininkas.

Vilma, efektyvumo ir kontrolės vadovė

UAB GG transportas

Kainodara

Dalyvavimas programoje

  • 7 darbo sesijos po 4 ak. val. internetu.

  • Galimybė peržiūrėti teorinės sesijų dalies įrašus programos metu ir dar 3 mėnesius programai pasibaigus.

  • Kiekvienos sesijos skaidrės ir papildomi dokumentai.

  • Rekomenduojamos literatūros, straipsnių ir papildomo turinio sąrašas.

  • Programos baigimo pažymėjimas.

Investicija

797 Eur + PVM. Iš vienos įmonės registruojantis dviese taikoma 5%, trise – 7%, keturiese ar daugiau – 10% nuolaida.

Dalyvavymas programoje, vadybos kompetencijų tyrimas ir individualios sesijos

  • 7 darbo sesijos po 4 ak. val. internetu.

  • Galimybė peržiūrėti teorinės sesijų dalies įrašus programos metu ir dar 3 mėnesius programai pasibaigus.

  • Kiekvienos sesijos skaidrės ir papildomi dokumentai.

  • Rekomenduojamos literatūros, straipsnių ir papildomo turinio sąrašas.

  • Programos baigimo pažymėjimas.

  • Vadybos kompetencijų tyrimas HILL kompetencijų analize.

  • Individuali konsultacinė sesija kompetencijų tyrimo rezultatams aptarti (iki 1,5 val. internetu).

  • 3 individualios konsultacinės / ugdymo / koučingo sesijos dalyviui svarbiems klausimams spręsti. Sesijos trukmė – 1 val. Sesijos vedamos internetu jei nesutarta kitaip. Sesijomis galima pasinaudoti nuo registracijos patvirtinimo datos iki 1 mėn. po programos pabaigos.

Investicija

Dabar – 997 Eur + PVM*.
* Kaina galioja iki 2025 m. sausio 31 d. arba kol yra vietų. Šiai kainai nuolaidos netaikomos.

Nuo 2025 m. vasario 1 d. – 1297 Eur + PVM. Iš vienos įmonės registruojantis dviese taikoma 5%, trise – 7%, keturiese ar daugiau – 10% nuolaida.

Iki mokymų liko

Dienos
Valandos
Minutės
Sekundės

Rezervuokite savo vietą dabar

Norėdami rezervuoti vietą seminare, užpildykite šią formą. Jūsų kontaktus naudosime tik informacijai apie renginį, į kurį registruojatės, suteikti ir neatskleisime jokioms trečiosioms šalims.

Gavę jūsų duomenis, atsiųsime jums sąskaitą faktūrą išankstiniam apmokėjimui.

Registracija tvirtinama po apmokėjimo.