Vadybos meistriškumo akademija
XIII grupė | 2025 m. kovas – gegužė | 7 susitikimai po 4 val. | INTERNETU
Iki šiol:
12 grupių
160+ dalyvių
iš 35+ įmonių















Sesijų grafikas
1 sesija
Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems
2025.03.06 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
2 sesija
Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje
2025.03.13 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
3 sesija
Delegavimo pokalbių vedimo praktika
2025.03.20 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
4 sesija
Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika
2025.04.03 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
5 sesija
Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efektyvus ugdymas
2025.04.10 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
6 sesija
Situacinių pokalbių ir susirinkimų vedimo praktika
2025.04.17 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
7 sesija
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį.
2025.05.08 (ketvirtadienis)
13.00 – 16.50 val.
Sesijų temos plačiau
Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems
Sesija skirta dalyviams geriau suvokti savo, kaip vadovo(-ės), vaidmenį organizacijoje, tikslų siekimo metodus ir įtaką komandos rezultatams. Kalbame apie gilesnį savęs pažinimą, autentiškumą, atsakomybę, vertybes, etiką, kertines vadybos kompetencijas ir kokybišką komunikaciją su komanda.
Tai patyriminė sesija, leidžianti dalyviams geriau suvokti save kaip vadovą(-ę) kitų asmeninių vaidmenų kontekste, atrasti labiau įgalinantį santykį su savimi, komanda, kolegomis ir organizacija. Toks suvokimas ir adekvatūs lūkesčiai sau bei kitiems leidžia patirti mažiau streso ir priimti kokybiškesnius sprendimus vadybinės situacijose.
Temos ir klausimai
Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje
Sesija skirta vadovų laiko planavimo, prioritetų nusistatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžiams stiprinti. Planuodamas vadovas nuolat priima sprendimus – atlikti užduotį pačiam ar deleguoti, kam konkrečiai deleguoti; atlikti iškart, ar galima atidėti ir pan. Nuo vadovo gebėjimo priimti šiuos sprendimus priklauso ne tik paties vadovo, bet ir jo komandos darbo kokybė ir efektyvumas.
Sesijos metu vadovai atliks praktinę laiko planavimo, prioritetų nustatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžių vertinimo užduotį, kurios rezultatus aptarsime grupėje – tad dalyviai turės progą įvertinti savo įgūdžių lygį, taip pat stipriąsias ir tobulintinas sritis.
Temos ir klausimai
Delegavimo pokalbių vedimo praktika.
Stiprūs delegavimo įgūdžiai leidžia vadovams(-ėms) ir komandoms veikti efektyviau: užtikrinti norimą deleguojamų užduočių atlikimo kokybę, sumažinti pakartotinių užduoties aptarimų skaičių dėl iškilusių nesusipratimų ar papildomų klausimų, labiau įgalinti darbuotojus priimti reikalingus sprendimus ir prisiimti atsakomybę, užtikrinti adekvačius resursus ir terminus deleguojamoms užduotims atlikti.
Sesija skirta delegavimo pokalbių vedimo įgūdžiams stiprinti – remdamiesi kokybiško delegavimo pokalbio gairėmis ir struktūra dalyviai veda ir aptaria delegavimo pokalbius.
Klausimai ir temos
Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika
Grįžtamasis ryšys – neatsiejama ir ypač svarbi vadovo darbo dalis. Nekokybiškas grįžtamas ryšys arba jo trūkumas gali nulemti ne tik sumažėjusį komandos įsitraukimą bei motyvaciją, bet ir prastėjančią užduočių atlikimo kokybę ar net toksišką kultūrą, kurioje tampa sudėtinga tiek išlaikyti geriausius specialistus, tiek prisikviesti naujų.
Ir atvirkščiai – kokybiškas grįžtamasis ryšys padeda kurti norimomis vertybėmis grįstą organizacijos kultūrą, užtikrinti didesnį įsitraukimą ir darbuotojų psichologinio saugumo jausmą, skatina atvirą komunikaciją, dalinimąsi idėjomis bei iniciatyvą.
Temos ir klausimai
Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efetkyvus ugdymas
Viena iš kertinių vadovo(-ės) funkcijų – užtikrinti, kad komanda demonstruotų tinkamą kompetencijų lygį, būtiną organizacijos ar komandos tikslams pasiekti. Tai apima vadovo(-ės) gebėjimą tinkamai nustatyti kompetencijų standartus, įvertinti darbuotojų potencialą bei realų įgūdžių lygį, pasirinkti į komandą tinkamus žmones, teisingai parinkti ugdymo kryptis bei metodus. Tik taip vadovas(-ė) gali užtikrinti, kad investicijos į ugdymą atneštų maksimalią grąžą. Būtent šiems gebėjimams sustiprinti ir skirta sesija.
Temos ir klausimai
Situacinių pokalbių ir susirinkimų vedimo praktika
Sesija skirta pokalbių su darbuotojais praktikai (individualiai arba komandoje). Situacijos apima veiklos aptarimo, planavimo, kritinių situacijų sprendimo, delegavimo, grįžtamojo ryšio, prioritetų nustatymo ir kitas temas.
Situacijų temos
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį
Sesija skirta vadovams(-ėms) geriau suvokti tiek vidinius žmonių elgesio motyvus, tiek išorinių veiksnių (tiesioginio vadovo, organizacijos ir kt.) įtaką motyvacijai bei įsitraukimui. Geriau suvokdami motyvacijos strukūrą bei iš tikrųjų mūsų elgesį lemiančius veiksnius, dalyviai gebės kurti ir palaikyti tokią darbo aplinką, kurioje žmonės demonstruoja daugiau entuziazmo, įsitraukia į komandos veiklą, ir skiria daugiau energijos asmeniniams ir organizacijos tikslams pasiekti.
Temos ir klausimai
Seminarą veda

Ką sako dalyviai
Kas yra vadovas? Kiekvienas galime įsivaizduoti , koks turi būti vadovas, kaip jis turi elgtis, kokias savybes atitikti, tačiau tai tik įsivaizdavimas, kol pats asmeniškai neatsiduri vadovo kailyje. Kadangi metų pradžioje startavau vadovo pareigose, turėjau tūkstantį klausimų, kaip tinkamai įsilieti į kolektyvą, užsitarnauti pasitikėjimą, tapti autoritetu, maksimaliai patenkinti įmonės lūkesčius ir tuo pačiu atsižvelgti į darbuotojus , kad jie jaustųsi komfortiškai darbe. Tik pradėjus dirbti susidūriau su daugybe iššūkių. Dalyvavimas ” Vadybos meistriškumo akademijos” mokymuose padėjo ne tik susidėlioti mintis, darbus, prioritetus, bet ir praplėtė žinių bagažą apskritai, kas yra „geras vadovas”. Kaip pritaikyti tam tikras asmenines savybes vadovo darbe ir koks išvis bendrai vadovo vaidmuo organizacijoje. Turint daug atsakomybių, kaip tikslingai išnaudoti laiką, kaip teisingai deleguoti užduotis kitiems, kaip savo komandos rankomis pasiekti reikiamų rezultatų. Koks svarbus yra bendravimas su komanada bei grįžtamasis ryšys, kuris turi labai daug įtakos vystant tolimesnius santykius su darbuotojais. Iš mokymų gavau ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių situacijų, kurias sprendėme kartu. Kaip ugdyti komandą, kaip ją motyvuoti, kaip išlaikyti gerą atmosferą. Vadovavimas yra procesas, pilnas kasdieninių iššūkių, ir mokymai buvo labai gera priemonė atpažinti tam tikras situacijas, jas įsivertinti ir priimti tam tikrus reikiamus sprendimus. Labai daug gyvenime duoda pasitikėjimas savimi, o jis atsiranda tik didinant žinių bagažą ir formuojant naujus įgūdžius. Man ši mokymo programa buvo labai geras starto pagalbininkas.
Vilma, efektyvumo ir kontrolės vadovė
UAB GG transportas
Kainodara
Dalyvavimas programoje
Investicija
797 Eur + PVM. Iš vienos įmonės registruojantis dviese taikoma 5%, trise – 7%, keturiese ar daugiau – 10% nuolaida.
Dalyvavymas programoje, vadybos kompetencijų tyrimas ir individualios sesijos
Investicija
Dabar – 997 Eur + PVM*.
* Kaina galioja iki 2025 m. sausio 31 d. arba kol yra vietų. Šiai kainai nuolaidos netaikomos.
Nuo 2025 m. vasario 1 d. – 1297 Eur + PVM. Iš vienos įmonės registruojantis dviese taikoma 5%, trise – 7%, keturiese ar daugiau – 10% nuolaida.
Iki mokymų liko
Rezervuokite savo vietą dabar
Norėdami rezervuoti vietą seminare, užpildykite šią formą. Jūsų kontaktus naudosime tik informacijai apie renginį, į kurį registruojatės, suteikti ir neatskleisime jokioms trečiosioms šalims.
Gavę jūsų duomenis, atsiųsime jums sąskaitą faktūrą išankstiniam apmokėjimui.
Registracija tvirtinama po apmokėjimo.