Vadybos meistriškumo akademija
2024 m. rugsėjis – lapkritis | XII grupė (ONLINE)
Tęstinė vadybos kompetencijų vystymo programa
„Vadybos meistriškumo akademija“ – tai tęstinė vadybos kompetencijų vystymo programa, apimanti svarbiausius elgesio modelius ir įgūdžius, būtinus kokybiškai žmonių vadybai. Programa paremta „Leadership pipeline“ (Ram Charan, Steve Drotter, Jim Noel; 2001 m.) lyderių ugdymo modeliu, apimančiu svarbiausius vadovo įgūdžius, laiko skyrimo prioritetus ir kertines nuostatas, kuriomis verta vadovautis siekiant aukščiausio meistriškumo.
Programą sudaro 7 darbo sesijos po 4 ak. val. ir darbas tarp jų, žingsnis po žingsnio vystant vieną kompetenciją po kitos. Maždaug 70% sesijų laiko sudarys praktika – įgūdžių formavimas, situacijų sprendimas ir analizė, sprendimų pristatymas ir aptarimas.
Pagrindinis dėmesys šioje programoje skiriamas savęs kaip vadovo suvokimui, kertinėms vadybos nuostatoms bei prioritetams, vadybos pokalbiams individualiai ir su komanda. Programa įgyvendinama nuotoliniu būdu. Teorinė sesijų dalis bus įrašoma ir dalyviai turės prieigą prie įrašų programos metu ir dar 3 mėnesius programai pasibaigus.
Sesijų grafikas
1 sesija: 2024.09.26 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems.
2 sesija: 2024.10.03 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje.
3 sesija: 2024.10.17 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Delegavimo pokalbių vedimo praktika.
4 sesija: 2024.10.24 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika.
5 sesija: 2024.11.07 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efektyvus ugdymas.
6 sesija: 2024.11.14 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Situacinių pokalbių su grupe (susirinkimų) vedimo praktika ir dalyvių situacijų analizė.
7 sesija: 2024.11.21 (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį.
* Sesijos bus įrašomos. Sesijų (teorinės dalies) vaizdo įrašus tik dalyviai galės peržiūrėti visos programos metu ir dar 3 mėnesius programai pasibaigus.
Darbo sesijų temos plačiau
2024 m. rugsėjo 26 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Asmeninė lyderystė: kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems.
Sesija skirta dalyviams geriau suvokti savo, kaip vadovo, vaidmenį organizacijoje, tikslų siekimo metodus ir įtaką komandos rezultatams. Kalbame apie gilensį savęs pažinimą, autentiškumą, atsakomybę, vertybes, etiką, kertines vadybos kompetencijas ir kokybišką komunikaciją su komanda.
Tai patyriminė sesija, leidžianti dalyviams geriau suvokti save kaip vadovą kitų asmeninių vaidmenų kontekste, atrasti labiau įgalinantį santykį su savimi, komanda, kolegomis ir organizacija.Toks suvokimas ir adekvatūs lūkesčiai sau bei kitiems leidžia patirti mažiau streso ir priimti kokybiškesnius sprendimus vadybinės situacijose.
Svarbūs klausimai:
- Ką reiškia būti vadovu(-e): už ką esu atsakingas(-a), ir už ką – ne? Ką darau kaip vadovas(-ė) ir ko – ne?
- Iš ko suprantu, kad esu geras(-a) / prastas(-a) vadovas(-ė)?
- Ką man reiškia „tapti geresniu vadovu(-e)”?
- Kokios konkrečiai kompetencijos ir įgūdžiai nulemia sėkmę vadyboje?
- Kokios asmeninės charakteristikos (asmenybės bruožai, nuostatos, gebėjimai) padeda man būti geresniu(-e) vadovu(-e) savo komandai ir organizacijai?
- Kokiems principams savo darbe niekada nenusižengčiau ir netoleruočiau kitų nusižengimo?
2024 m. spalio 03 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Prioritetų nustatymas sau ir kitiems bei laiko planavimo įgūdžiai vadyboje.
Sesija skirta vadovų laiko planavimo, prioritetų nusistatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžiams stiprinti. Planuodamas vadovas nuolat priima sprendimus – atlikti užduotį pačiam ar deleguoti, kam konkrečiai deleguoti; atlikti iškart, ar galima atidėti ir pan. Nuo vadovo gebėjimo priimti šiuos sprendimus priklauso ne tik paties vadovo, bet ir jo komandos darbo kokybė ir efektyvumas.
Sesijos metu vadovai atliks praktinę laiko planavimo, prioritetų nustatymo ir sprendimų priėmimo įgūdžių vertinimo užduotį, kurios rezultatus aptarsime grupėje – tad dalyviai turės progą įvertinti savo įgūdžių lygį, taip pat stipriąsias ir tobulintinas sritis.
Svarbūs klausimai:
- Kaip užtikrinti, kad visi komandos nariai tinkamai suprastų tiek bendrus, tiek individualius tikslus?
- Kurios užduotys yra svarbiausios atlikti dabar?
- Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal svarbą?
- Pagal kokius konkrečiai kriterijus prioretizuoti užduotis pagal skubą?
- Kaip nuspręsti, kurias užduotis turėčiau atlikti pats(-i), o kurias deleguoti?
- Kaip konkrečiai nuspręsti kam ir kokias užduotis verta deleguoti?
2024 spalio 17 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Delegavimo pokalbių vedimo praktika.
Stiprūs delegavimo įgūdžiai leidžia vadovams(-ėms) ir komandoms veikti efektyviau: užtikrinti norimą deleguojamų užduočių atlikimo kokybę, sumažinti pakartotinių užduoties aptarimų skaičių dėl iškilusių nesusipratimų ar papildomų klausimų, labiau įgalinti darbuotojus priimti reikalingus sprendimus ir prisiimti atsakomybę, užtikrinti adekvačius resursus ir terminus deleguojamoms užduotims atlikti.
Sesija skirta delegavimo pokalbių vedimo įgūdžiams stiprinti – remdamiesi kokybiško delegavimo pokalbio gairėmis ir algoritmu, dalyviai veda ir aptaria delegavimo pokalbius.
2024 spalio 24 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Grįžtamojo ryšio pokalbių vedimo praktika.
Grįžtamasis ryšys – neatsiejama ir ypač svarbi vadovo darbo dalis. Nekokybiškas grįžtamas ryšys arba jo trūkumas gali nulemti ne tik sumažėjusį komandos įsitraukimą bei motyvaciją, bet ir prastėjančią užduočių atlikimo kokybę ar net toksišką kultūrą, kurioje tampa sudėtinga tiek išlaikyti geriausius specialistus, tiek prisikviesti naujų. Ir atvirkščiai – kokybiškas grįžtamasis ryšys padeda kurti norimomis vertybėmis grįstą organizacijos kultūrą, užtikrinti didesnį įsitraukimą ir darbuotojų psichologinio saugumo jausmą, skatina atvirą komunikaciją, dalinimąsi idėjomis bei iniciatyvą.
Sesija skirta grįžtamojo ryšio įgūdžiams stiprinti – sesijos metu aptariame 3 dalinimosi grįžtamuoju ryšiu modelius, kuriuos dalyviai išbando praktiškai.
2024 lapkričio 07 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Kokybiškas kompetencijų vertinimas, žmonių pasirinkimas ir efektyvus ugdymas.
Viena iš kertinių vadovo funkcijų – užtikrinti, kad komanda demonstruotų tinkamą kompetencijų lygį, reikalingą organizacijos tikslams pasiekti. Tai apima vadovo gebėjimą tinkamai nustatyti kompetencijų standartus, įvertinti darbuotojų potencialą bei realų įgūdžių lygį, pasirinkti į komandą tinkamus žmones ir užtikrinti, kad investicijos į ugdymą atneštų maksimalią grąžą. Būtent šiems gebėjimams sustiprinti ir skirta sesija.
Svarbūs klausimai:
- Į kurias charakteristikas svarbiausia atsižvelgti renkantis žmones į savo komandą?
- Kaip objektyviai nuspręsti, kuriuos žmones kuriomis kryptimis verta ugdyti?
- Kaip nuspręsti, kurie ugdymo metodai yra tinkamiausi įvairiose situacijose?
- Kaip išmatuoti ugdymo(si) efektyvumą ir progresą?
- Kokia vadovo arba išorinė pagalba mokymosi efektyvumą gali padidinti net 4 kartus?
- Kaip konkrečiai nuspręsti kam ir kokias užduotis verta deleguoti?
2024 lapkričio 14 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Situacinių pokalbių su grupe (susirinkimų) vedimo praktika.
Sesija skirta dalyvių klausimams ir situacijoms aptarti. Taip situacinių pokalbių individualiai ar su grupe vedimo praktikai dar labiau įtvirtinant bei ankstesnių sesijų metu formuotus įgūdžius.
Pokalbių temos:
- Tikslų, rodiklių bei užduočių aptarimas.
- Sudėtingų darbo (prastėjantys rezultatai, praleisti terminai, išeinantys darbuotojai) situacijų aptarimas.
- Konfliktinių / probleminių situacijų sprendimas.
- Kitos situacijos.
2024 lapkričio 21 d. (ketvirtadienis) 13.00 – 16.50 val.
Motyvacija darbe nuo A iki Z – kaip kurti ir išlaikyti darbo aplinką, užtikrinančią aukštą komandos motyvacijos ir įsitraukimo lygį.
Sesija skirta vadovams geriau suvokti tiek vidinius žmonių elgesio motyvus, tiek išorinių veiksnių (tiesioginio vadovo, organizacijos ir kt.) įtaką motyvacijai bei įsitraukimui. Geriau suvokdami motyvacijos strukūrą bei iš tikrųjų mūsų motyvaciją nulemiančius veiksnius, dalyviai gebės kurti ir palaikyti tokią darbo aplinką, kurioje žmonės demonstruoja daugiau entuziazmo, įsitraukia į komandos veiklą, ir skiria daugiau energijos asmeniniams ir organizacijos tikslams pasiekti.
Svarbūs klausimai:
- Kaip mūsų motyvaciją veikia atlygio sistema?
- Kiek motyvacijos lygį gali įtakoti vadovas bei organizacija ir kiek priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai.
- Kokius dominuojančius motyvuojančius veiksnius lemia mūsų asmenybė?
- Kokie yra pagrindiniai vadovo įrankiai ir veiksmai, leidžiantis sustiprinti darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją?
- Kaip A. Maslow, F. Herzberg, V. Vroom, ir kitų motyvacijos teorijų įžvalgas efektyviai pritaikyti kasdienėje vadybos praktikoje?.
Kainodara:
Dalyvavimas programoje
- 7 darbo sesijos po 4 ak. val. nuotoliniu būdu.
- Galimybė peržiūrėti teorinės sesijų dalies įrašus visos programos metu ir 3 mėnesius pasibaigus programai.
- Kiekvienos sesijos skaidrės ir papildomi dokumentai.
- Rekomenduojamos literatūros, straipsnių, papildomo turinio sąrašas.
- Programos baigimo pažymėjimas.
Investicija – 797 Eur + PVM vienam dalyviui. Registruojantis dviese taikoma 5% nuolaida, trise – 7%, keturiese ir daugiau – 10 % nuolaida. Vietą seminare galite rezervuoti be jokios rizikos – vieta programoje dalyviui rezervuojama apmokėjus 100 Eur programos kainos. Atšaukus rezervaciją likus savaitei ar daugiau iki ugdymo programos pradžios, avansas grąžinamas.
Išankstinės registracijos kaina: 697 Eur + PVM. Galioja iki 2024 m. rugpjūčio 24 d. arba kol yra vietų. Papildomos nuolaidos netaikomos.
Dalyvavimas programoje PLIUS tyrimai ir individualios sesijos
- 7 darbo sesijos po 4 ak. val. ketvirtadieniais pagal aukščiau aprašytą grafiką.
- Galimybė peržiūrėti sesijų įrašus visos programos metu ir 3 mėnesius pasibaigus programai.
- Darbo knyga su sesijų medžiaga ir praktinėmis užduotimis (el. formatu).
- Rekomenduojamos literatūros, straipsnių, papildomo turinio sąrašas.
- Programos baigimo pažymėjimas.
- Vadybos potencialų tyrimas HILL kompetencijų analize (asmenybės bruožų, bendrųjų gebėjimų ir vadovavimo stiliaus klausimynai). Įskaičiuota rezultatų ataskaita, rezultatų analizė raštu ir iki 1,5 val. trukmės individuali konsultacinė grįžtamojo ryšio sesija prieš pradedant programą.
- 5 papildomos 1 val. trukmės individualios ugdymo (koučingo) sesijos dalyvio iniciatyva dalyviui svarbiems klausimams spręsti ugdymo programos metu.
Investicija – 1497 Eur + PVM. Registruojantis dviese taikoma 5% nuolaida, trise – 7%, keturiese ir daugiau – 10 % nuolaida. Vieta programoje dalyiui rezervuojama apmokėus 500 Eur + PVM programos kainos. Atlikus iki programos pradžios numatytus tyrimus ir sesijas, ši suma nėra grąžinama. Visa suma apmokama iki programos pradžios.
Norėdami rezervuoti vietą užpildykite registracijos formą puslapio apačioje.
GARANTIJA. Taikome 100% pinigų grąžinimo garantiją – jei po pirmos sesijos nuspręsite, kad programa neatitinika jūsų lūkesčių, be papildomų klausimų grąžinsime už dalyvavimą programoje sumokėtą sumą, tad užsiregistruodami niekuo nerizikuojate.
Jei negalėsite sesijoje dalyvauti gyvai, teorinės dalies įrašą gausite per savaitę nuo sesijos – įrašai bus pasiekiami dar 3 mėnesius nuo programos pabaigos.
Norėdami užsiregistruoti užpildykite registracijos formą žemiau. Dėl papildomos informacijos ar galimybės adaptuoti ir įgyvendinti vidinę vadovų ugdymo programą tik jūsų kompanijos darbuotojams, susisiekite su Aušra Zabielaite (ausra@lyderystesakademija.lt | +370 615 87686).
Programos autorius ir lektorius
Tomas yra „Lyderystės ir verslo akademijos”, kuri specializuojasi vadovų ugdymo ir kompetencijų vadybos srityse, įkūrėjas ir lektorius. Taip vadovauja UAB „HILL International Baltic“, kuri Baltijos šalyse atstovauja vieną iš pirmųjų personalo konsultacinių kompanijų Europoje „HILL International“, dar 1976 m. įkurtą Vienoje ir šiuo metu sėkmingai veikiančią visame pasaulyje. HILL International jau daugybę metų dirba kompetencijų vertinimo, personalo vadybos ir organizacijų vystymo srityse. Tomas baigė ICF (International Coach Federation) patvirtintą „Baltijos koučingo centro“ programą “Leader as Coach“ ir NLPTM trenerio kursą JAV (The Society of NLP™ Licensed Master, Practitioner and provisional Trainer of Neuro-Linguistic Programming ®), taip pat sertifikuotas HILL Management vadybos konsultantas ir turi daugiau, nei 5000 valandų ugdymo sesijų ir mokymų vedimo patirties.