Juodasis diržas vadyboje

2024 m. rugsėjis – lapkritis | GYVAI VILNIUJE | 48 ak. val.

Tęstinė vadybos kompetencijų vystymo programa

Programa skirta sustiprinti kertinėms vadybos kompetencijoms, kurios būtinos praktiškai visuose vadybos lygmenyse: tikslų kėlimas ir įgyvendinimo planavimas, tinkamų žmonių pasirinkimas, funkcijų paskirstymas, prioritetų nustatymas sau ir komandai; delegavimas, grįžtamasis ryšys ir kokybiškas ugdymas; susirinkimų bei situacinių pokalbių vedimas, įtraukiančios ir motyvuojančios darbo aplinkos kūrimas bei kitas.

Programą sudaro 3 moduliai po 16 ak. val. Virš pusės laiko skiriama praktikai išbandyti ir patirti aptariamus modelius bei metodikas. Taip pat pavyzdžių ir įvairių situacijų analizei.

Po programos vadybos situacijose dalyviai jausis užtikrinčiau:

  • aiškiau suvoks savo, kaip vadovo, vaidmenį ir įtaką komandos ir organizacijos kultūrai bei rezultatams – kokios pagrindinės vadovo funkcijos ir užduotys, laiko skyrimo prioritetai, kompetencijos, nes svarbu aiškiai suvokti ne tik, ką vadovas daro, bet ir tai, ko nedaro.
  • gebės identifikuoti ir atsirinkti savo komandai tinkamiausius žmones;
  • kokybiškesni delegavimo pokalbiai lems daugiau laiku ir kokybiškai atliekamų užduočių, taip pat daugiau laiko tiesioginėms vadovo funkcijoms;
  • tikslingas grįžtamasis ryšys ir ugdymas užtikrins didesnę investicijų į personalą grąžą ir mažesnę darbuotojų kaitą;
  • Įžvalgos, kaip kurti komandos kultūrą, kurioje žmonės jaučiasi labiau motyvuoti ir įsitraukę leis įgalinti daugiau skirtingų žmonių dirbti vardan bendros organizacijos vizijos.

Programos grafikas


I modulis: ASMENINĖS VADYBOS KOMPETENCIJOS

2024 m. rugsėjo 24 – 25 d. (antradienis – trečadienis) 9.00 – 16.30 val. | Vilnius

Aptarsime bazinių vadybos kompetencijų modelį, vadovo prioritetus, asmeniškai atliekamas ir deleguotinas užduotis.

  • Kaip išlaikyti autentiškumą, profesionalumą ir vidinį balansą vadovaujant kitiems?
  • Ką reiškia būti vadovu(-e): už ką esu atsakingas(-a), ir už ką – ne? Ką darau kaip vadovas(-ė) ir ko – ne?
  • Komandos / organizacijos kultūros formavimosi mechanizmai ir vadovo vaidmuo juose. Etikos ir moralės principai komandos viduje ir išorėje.
  • 3 vadybos ir darbo su žmonėmis stiliai.
  • Kokios konkrečiai kompetencijos bei įgūdžiai ir kaip nulemia sėkmę vadyboje?
  • Kokios asmeninės charakteristikos (asmenybės bruožai, nuostatos, gebėjimai) padeda man būti geresniu(-e) vadovu(-e) savo komandai ir organizacijai?
  • Vadovo laikos skyrimo prioritetai, prioritetų nustatymas komandai. Vadovo laiko planavimo praktinė užduotis.
  • Sprendimų priėmimo kartu su komanda: metodikos ir principai.
  • Tikslų ir jiems įgyvendinti reikalingų resursų bei kompetencijų planavimas.

II modulis: TARPASMENINĖS VADYBOS KOMPETENCIJOS.

 2024 m. spalio 22 – 23 d. (antradienis – trečiadienis) 9.00 – 16.30 val. | Vilnius
  • Kaip užtikrinti, kad visi komandos nariai tinkamai suprastų tiek bendrus, tiek individualius tikslus?
  • Delegavimo pokalbio gairės ir praktika.
  • Grįžtamojo ryšio gairės ir praktika (3 algoritmai).
  • Susirinkimų situacijos, efektyvių susirinkimų gairės ir praktika.
  • Derybų ir sprendimų priėmimo komandoje praktika.

 

III modulis: ŽMONIŲ PASIRINKIMAS, ĮVEDIMAS, KOKYBIŠKAS UGDYMAS
IR MOTYVACIJA NUO A IKI Z.

2024 lapkričio 19 – 20 d. (antradienis – trečiadienis) 9.00 – 16.30 val. | Vilnius
  • Į kurias charakteristikas svarbiausia atsižvelgti renkantis žmones į savo komandą?
  • Kaip objektyviai nuspręsti, kuriuos žmones kuriomis kryptimis verta ugdyti?
  • Kaip nuspręsti, kurie ugdymo metodai yra tinkamiausi įvairiose situacijose?
  • Kaip išmatuoti ugdymo(si) efektyvumą ir progresą?
  • Kokia vadovo arba išorinė pagalba mokymosi efektyvumą gali padidinti net 4 kartus?
  • Kaip mūsų motyvaciją veikia atlygio sistema?
  • Kiek motyvacijos lygį gali įtakoti vadovas bei organizacija ir kiek priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai.
  • Kokius dominuojančius motyvuojančius veiksnius lemia mūsų asmenybė?
  • Kokie yra pagrindiniai vadovo įrankiai ir veiksmai, leidžiantis sustiprinti darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją?
  • Kaip A. Maslow, F. Herzberg, V. Vroom, ir kitų motyvacijos teorijų įžvalgas efektyviai pritaikyti kasdienėje vadybos praktikoje?.

Kainodara:

  • 3 programos moduliai po 16 ak. val. gyvai Vilniuje (viso 6 dienos | 48 ak. val.). Apie konkrečią mokymų vietą informuosime mokymų dalyvius.
  • Visos mokymuisi reikalingos priemonės ir darbo knyga.
  • Rekomenduojamos literatūros, straipsnių, papildomo turinio sąrašas.
  • Programos baigimo pažymėjimas.
  • Pietūs, kava ir užkandžiai 6 mokymų dienas.
  • Vadybos potencialų tyrimas HILL kompetencijų analize (asmenybės bruožų, bendrųjų gebėjimų ir vadovavimo stiliaus klausimynai). Įskaičiuota rezultatų ataskaita, rezultatų analizė raštu ir iki 1,5 val. trukmės individuali konsultacinė grįžtamojo ryšio sesija prieš pradedant programą.
  • 5 papildomos 1 val. trukmės individualios ugdymo (koučingo) sesijos dalyvio iniciatyva dalyviui svarbiems klausimams spręsti ugdymo programos metu.

Norėdami rezervuoti vietą užpildykite registracijos formą puslapio apačioje.

GARANTIJA. Taikome 100% pinigų grąžinimo garantiją – jei po pirmos dienos nuspręsite, kad programa neatitinika jūsų lūkesčių, be papildomų klausimų grąžinsime už dalyvavimą programoje sumokėtą sumą, tad užsiregistruodami niekuo nerizikuojate.