Efektyvaus komandos darbo užtikrinimas per tinkamą žmonių pasirinkimą, funkcijų paskirstymą bei procesų ir komunikacijos optimizavimą

2019 m. spalio 15 – 16 d. 9.00 – 16.30 val., Vilnius

Ko tikėtis?

Sesija skirta padėti vadovams formuoti komandą pasirenkant tinkamus žmones, optimizuoti komandoje vykstančius procesus, efektyviai paskirstyti funkcijas bei resursus ir nustatyti optimalius efektyvios veiklos rodiklius aukščiausiems komandos rezultatams užtikrinti.

Pagrindinės temos:

  • Tinkamas komandos strateginių, ilgalaikių ir operatyvinių tikslų formulavimas bei komunikavimas.
  • Organizacijoje ar komandoje vykstančių procesų identifikavimo ir efektyvinimo principai ir metodai.
  • Procesų efektyvumo ir kokybės matavimo rodiklių nustatymas.
  • Efektyvus funkcijų ir užduočių paskirstymas pozicijoms (pagal užduočių pobūdį, joms atlikti reikalingus žmonių įgūdžius ir pan.)
  • Skirtingų pozicijų efektyvios veiklos rodiklių nustatymas, stebėjimas ir sprendimų priėmimas.
  • Pozicijos profilio ir kompetencijų modelio sudarymo principai ir praktika (pozicijos tikslai, atsakomybės, užduotys, veiklos rodikliai, reikalingos kompetencijos, atskaitomybė ir pan.).
  • Tinkamiausių žmonių komandai ir organizacijai pasirinkimas – pagrindiniai principai ir praktinės įžvalgos.

Seminaro detalės:

Vieta: Vilnius, apie konkretų viešbutį, kuriame vyks mokymai, informuosime užsiregistravusius dalyvius.
Laikas: spalio 15 d. (antradienis) – 16 d. (trečiadienis) 9.00 – 16.30 val.

Investicija: 340 Eur + PVM (5% nuolaida taikoma iš vienos įmonės registruojant 2 – 3 dalyvius; 10% nuolaida taikoma iš vienos įmonės registruojant 4 ir daugiau dalyvių).

Įskaičiuota: dviejų dienų seminaras; pietūs ir kava abi dienas, seminaro darbo knyga ir mokymosi priemonės.

Keletas Tomo seminarų dalyvių atsiliepimų:

„Labai stipru buvo visos praktinės užduotys, nes tik praktikos dėka žinios iš tiesų panaudojamos.“ – Kasparas Tolkušinas, UAB „Dorena“

„Dėkoju jums už puikius mokymus. Tikrai rasiu pritaikymą tiek darbiniame, tiek asmeniniame kontekste. Turinys puikus, adaptuotas prie grupės poreikių ir  gan plataus spektro savo pritaikymu.“ – Laurynas Keršys, UAB „Baltic Travel Service“

„Diskusijos, praktinės užduotys grupelėse, dalinimasis patirtimi, sukauptomis žiniomis – susirinkusių mokytis, geranoriškų dalyvių dėka visa tai buvo.“ – Erika Dainienė, Kermi GmbH atstovas Lietuvoje

„Norėčiau padėkoti už žinias, naują patirtį ir pozityvą seminaro metu bei puikiai surinktą įvairių asmenybių komandą.“ – Živilė Ališauskaitė, UAB „BPN LT“

„Ačiū labai už puikiai organizuotus mokymus. Turinys buvo aiškus, o temos – aktualios.“ – Marius Stundžia

Papildoma informacija

Užsiregistruokite užpildę registracijos formą žemiau. Dėl bet kokios papildomos informacijos, taip pat, jei Jus domina galimybė suorganizuoti vidinę ugdymo programą tik jūsų įmonės vadovams, susisiekite su Aušra Zabielaite – ausra@hill-management.eu, +370 615 87686.

 

 

Seminarą veda Tomas Jocius

Tomas yra „Lyderystės ir verslo akademijos“, kuri specializuojasi vadovų ugdymo ir kompetencijų vadybos srityse, įkūrėjas ir lektorius. Taip vadovauja UAB „HILL International Baltic“, kuri Baltijos šalyse atstovauja vieną iš pirmųjų personalo konsultacinių kompanijų Europoje „HILL International“, dar 1976 m. įkurtą Vienoje ir šiuo metu sėkmingai veikiančią visame pasaulyje. HILL International jau daugybę metų dirba kompetencijų vertinimo, personalo vadybos ir organizacijų vystymo srityse. Tomas baigė ICF (International Coach Federation) patvirtintą „Baltijos koučingo centro“ programą “Leader as Coach“ ir NLPTM trenerio kursą JAV (The Society of NLP™ Licensed Master, Practitioner and provisional Trainer of Neuro-Linguistic Programming ®), taip pat sertifikuotas HILL Management vadybos konsultantas ir turi daugiau, nei 5000 valandų ugdymo sesijų ir mokymų vedimo patirties.